En bra dag

Visst är det härligt att vakna av solstrålarna som letar sig in mellan persiennerna. En ny dag med nya möjligheter jag har bestämt mig för att idag ska bli en bra dag. Kan man bestämma det? Självklart! Har Ni tänkt vad många gånger vi tänker att: "Det här kommer jag Aldrig klara!" och mycket riktigt med facit i hand så kan vi många gånger konstatera: "Vad var det jag sa...." och det är inte så konstigt egentligen. Hela kroppen är inställd på att inte klara det och vad förväntar vi oss? Nästa gång Du möter motstånd så testa med att tänka om: "Det här Ska jag klara!". Det finns ingenting som är omöjligt, det som verkar omöjligt tar bara lite längre tid!


Ha en underbar dag och Du! om du möter en människa utan leende, så ge henne/honom ditt!


Kram Suzan


Skriv en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback